Contactloze service

27-03-2020

Wat doen wij?

Contactloos zakendoen


Het coronavirus brengt heel veel onzekerheid en vragen met zich mee, maar ook in deze tijd houden wij jou mobiel. Wij maken onderhoud aan jouw auto en kopen van een nieuwe auto zo prettig en veilig mogelijk voor jou en onze medewerkers. 

Daarom doen wij aan volledige contactloze service

Dit houdt in dat wij maatregelen hebben genomen waarbij we ons houden aan de richtlijnen van het RIVM. Zo bewaren onze medewerkers voldoende afstand en zijn zij extra bewust van de hygiëne in en om jouw auto.

Bekijk hieronder wat contactloos zakendoen inhoudt

Contactloos zakendoen: Wat doen wij?

  • Onze medewerkers zijn extra bewust van hygiëne binnen en buiten jouw auto. Na elk contactmet jouw auto wassen zij hun handen.
  • Onze medewerkers geven geen hand om je te verwelkomen en bewaren minimaal 1,5 meter afstand.
  • Wij houden de gezondheid van onze medewerkers in de gaten. Iedereen met klachten blijft thuis.
  •  Wij houden de ruimtes en met name de ‘high-touch gebieden’ binnen ons pand extra schoon.
  •  Wij desinfecteren na elk contact jouw auto en onze proefritauto’s.
  • In onze werkplaatsen werken wij met speciale hoezen voor het stuur, stoel en pook. 
  • Onze verkoopadviseurs zetten online mogelijkheden in om jou ook op afstand persoonlijk advies te geven.

Contactloos zakendoen: Wat kan u doen?

  • Hoest je, ben je verkouden of ziek? Dan verzoeken wij je om jouw afspraak te verzetten.
  • Om fysiek contact te vermijden willen wij je vragen te betalen met je pinpas. Is dit niet mogelijk? Volg bij een contante betaling die instructies van onze medewerkers.
  • Houd tijdens je bezoek minimaal 1,5 meter van andere bezoekers en onze medewerkers.
  • Bedek tijdens het hoesten en niezen je mond en neus. Gebruik hiervoor een papieren zakdoek en gooi deze daarna weg. Heb je geen papieren zakdoek op zak? Hoest of dan nies in je elleboog.
  • Was je handen vóór en na je bezoek.